top of page

Klachten

For Dogs doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wanneer je toch een keer niet tevreden bent over mijn dienstverlening, kan je hierover een melding maken of een klacht indienen.

 

​​Melding maken/klacht indienen

Het maken van een melding kan telefonisch bij Marian Janson op telefoonnummer: 0620771916Het indienen van een klacht dient schriftelijk te gebeuren bij Marian Janson, e-mail uitlaatservicefordogs@gmail.com

​​Registratie klacht en behandelingstermijn

Bij het indienen van een klacht zal je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 4 weken schriftelijke reactie krijgen.​

Calimiteiten​ Autopech 

Bij pech met mijn bus tracht ik zo snel mogelijk vervangend vervoer te regelen. Het vervoersmiddels met pech is verzekerd en zal naar een garage worden gesleept voor herstel.   

 

​Warmte 

De bus is voorzien van een ventilatiesysteem. Ik zorg ervoor dat er te alle tijde voldoende bescherming aanwezig is voodehonden om oververhitting en onderkoeling tegen te gaan. Tevens hanteert For Dogs een hitteprotocol (zie algemene voorwaarden)​ 

   

Bijtincident   

 Bij een bijtincident worden de betrokken honden geisoleerd en nagekeken op verwondingen. Indien noodzakelijk rijd ik direct naar een beschikbare dierenarts. Ik stel de betrokken eigenaren zo spoedig mogelijk op de hoogte van het incident en overleg indien mogelijk alvorens naar een dierenarts te rijden. Dat kan dus de dierenarts van de eigenaar of de meest dichtstbijzijnde zijn.​                                                                                                                                                                      

 

Calimiteiten                                                                                                                             

Wanneer ik veranderingen constateer in het gedrag maar ook in lichaamshouding, ongemak of verwonding zal ik dit melden bij de eigenaar.

                                                                   

Vermissing     

                                                                                                                                                                                          Angstige honden of honden waarbij het (nog) niet veilig genoeg is om hen los te laten, blijven aan een lange lijn.

Mocht er onverhoopt toch een hond vermist raken handel ik als volgt:

- Ik tracht de hond zelf te vinden maar contact direct de eigenaar

- Tijdens het zoeken neem ik contact op met mede bos gebruiker via facebook/app groepen en collega uitlaatservice

- Mocht de hond binnen aanneembare tijd niet worden gevonden maak ik een melding bij dierenambulance en plaats ik een oproep op social media en schakel e.v. zoekteam in​​​​

Vul hieronder het klachtenformulier in

bottom of page